Sunday, April 17, 2011

sakit ati...& stress...!!!

17.4.2011...tarikh yg malang.....
ari ni aku n the geng yg prktikal kt tumpat terlwat g keja....ala lwt 5 mnit jer pun...bkn 1 jam...
aku cpt2 mndi nk g keja...smpai jer kt pintu department x-ray,aku n k.lin bg la salam.."assalamualaikum.."
kami msk jer trus kna mrh....amboi...terkejut jgk sbnrnya...ingtkn cik ci 2 bergurau..tpi dia mrh btul2...
ayt dia mrh...."knape dtg lwt..sngaja nk dtg lwt kn...awk x malu kt kt JXR, dia smpai dlu dr awk...mentang2 awk dh sem 6 awk nk blagak la ni..sy bt baik ckit awk naik kpala sy..klau x nk dtg klinikal  bgtau jer sng..."
aku pun mencelah.."cik dgr dlu sy nk bgtau nie..." tpi dia lngsng x nk dgr ape yg aku nk dpt...celaka sngguh...lpas dia mmbebel,dia tnya aku knape dtg lwt ari ni...aku ckp "biar r cik.." ...aku n k.lin trus blah msk pantri...giler punyer cik...mrh2 kami srupa kami ni bt slah jenayah bsr...dh la mrh dgn nada yg kuat...agk2 nya dgr suara dia smpai kt A/E...aku n k.lin g ngs kt pantri...en.wi ckp sbr jer la...dh2 la 2...

      selang jer 5 minit, ainal n k.lin smpai kt department..diorg lg la kna mrh...dorng smpai pkul 8.10 a.m...tpi dia mrh x cm mula2 mrh kt aku n k.lin..k.lin  yg sorng lg 2 dia dh biasa dgn prngai cik 2....byk kali dh cik 2 jga dia kt klinikal...cik mrh dia bt xtau jer..huhuhu....


aku n the geng x kcek pun dgn dia ari ni...pdm muka dia 2...JXR pun x keck dgn dia...en.man kta dia period kot ea..2 jdi g2 2..lantak dia la ea...cm dia sore jer yg period..huhuhu...lpas pd 2 dia mai atr kertas assesment la...wt mai buku kehadiran la suruh tnda...mcm2 la...dia nk baik dgn puak2 aku la 2...tpi 1 yg d tnya 1 jer yg d jwb...mlas nk lyn dgn prngai org cm 2...dia mai oyk sruh g bli mknanla...tpi kami smua mogok lapar...x mkn gapo pun dr pkul 8 pgi hingga 2.05 ptg...just ambk biskut 1 kpg sore n air sgelas kongsi 4 org...hahahaha...giler prngai puak2 aku...hjt nk mogok mls bt keja..tpi xleh la...tdi puak2 aku blk lwt la...kn smpai pkul 8.05 pgi...aku kuar kt department 2 pkul 2.05 ptg...mai lwt kn kna la blk lwt jgk....

SEKIAN UTK CTER CI AKU YG ADA HPT 2....

No comments:

Post a Comment